Ønskemamma starter blogg

Ønskemamma starter blogg
Ønskemamma. Ønskebarn. Ønskebilde.

onsdag 19. februar 2014

For en vakker idé!

Jeg er heldig å ha kontakt med flere ønskemammaer på nett. Det er uvurderlig å ha noen i samme situasjon å spørre til råds, dele med og hente støtte hos i en prosess som dette. En av dem har kommet over dette på det store internettet. For en fantastisk vakker idé!
En lettrørt sjel som meg blir jo tårevåt bare ved tanken. Skulle jeg være så heldig å få barn MÅ jeg jo gjøre dette, jeg som er så glad i å skrive fra hjertet.



Dette må jo være en utrolig flott gave til en ung voksen - fra mamma, pappa eller en annen omsorgsperson. En gave som varer livet ut, og som strekker seg langt ut over det man kan kjøpe for penger. Og du......du kan jo starte selv om barnet ditt ikke er nyfødt.

Hva ville du skrevet til ditt eget barn?

5 kommentarer:

  1. När jag var gravid med M bloggade jag om det på ett familjeforum, och nu skriver jag ju en hel del om barnen i min nuvarande blogg. Bloggarna kommer jag så småningom att trycka på papper och ge till barnen. (finns sidor på internet där du kan beställa bloggar i bokform).

    SvarSlett
  2. Aha! Finnes det Anna? Da er jeg jo allerede godt i gang :o)
    Takk for tipset! ....og si fra når du har en bloggbok å vise frem.

    SvarSlett
  3. Så herlig! En fantastisk ide! :)

    Hilde

    SvarSlett
  4. Når skal du i gang med forsøk/ene? Spennende å følge med på..

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får følge med, så kommer svaret på det etter hvert.... :o)

      Slett