Ønskemamma starter blogg

Ønskemamma starter blogg
Ønskemamma. Ønskebarn. Ønskebilde.

tirsdag 25. februar 2014

Ønskemamma er i Stockholm

I dag og i morgen er Ønskemamma - eller jeg da - i Stockholm.



Her skal jeg møte det jeg mener er en av verdens beste psykologer,  Patricia Coughlin. Tenk å få lære av en av verdens beste! Føler meg privilegert.

Patricia Coughlin driver en form for intensiv korttidsterapi, som jeg har gått en treårig videreutdanning for å forsøke å lære meg. Jeg er enda nybegynner, men opplever at metoden gir mening og effekt. Hvis jeg en dag blir 10 % så dyktig som Patricia som psykolog ville jeg være godt fornøyd.



De neste dagene skal jeg suge til meg det jeg kan av kunnskap som en inntørket svamp.

Vil du lese mer om Patricia Coughlin? Da kan du gjøre det her:
http://patriciacoughlin.com

1 kommentar: