Ønskemamma starter blogg

Ønskemamma starter blogg
Ønskemamma. Ønskebarn. Ønskebilde.

torsdag 4. september 2014

DPO16. TTWW er over...eller...?

TTWW, the terrible two week wait er over. Kanskje.
Denne spennende og krevdende ventetiden mellom dagen der de setter et perfekt, levende embryo inn i kroppen til dagen da man skal finne ut om det så langt har overlevd strabasene og kunne tenke seg å bli et lite menneske.

336 timer er over. Det ser ikke lovende ut. Men....siden Grusomme Tante Rød ganske enkelt ikke har innfunnet seg på perrongen er usikkerheten foreløpig ikke helt over. Hvis hun fortsatt lar vente på seg i morgen tar jeg en blodprøve. For sikkerhets skyld.
Det gjør jeg jammen. For det må være lov å holde i håpet bitte litt til...

I dag vil jeg dele dette med dere, for jeg synes at det passer godt.

Neste uke kan dere bli med meg til Danmark forresten. Da skal det sendes fem klipp fra turen til Maigaard i Norgesglasset på Radio P1 - et lite klip hver dag. Programmet går mellom klokken 12 og 14. Kommer tilbake til når klippene blir lagt i sendingen.
Er faktisk spent på å høre dem selv. Det blir rart å høre turen utenfra.

I kveld oppforderer jeg deg til å se på Dagsrevyen på NrK kl 19:00. Dette er nemlig en spennende dag på flere måter. I dag har nemlig, etter det jeg har forstått, Bioteknologirådet avgjort om de er for eller imot assistert befruktning for enslige.
Utfallet vet jeg ikke enda, men skal definitivt se Dagsrevyen.

Overskriften i dagens VG:  "Kan åpne for sæddonasjon for single".

Superspennende! Følg med, følg med - både her og der!

3 kommentarer:

  1. Sending prayers of hope, love and abundant joy! I think of you so often!!! Pugs-N-Hugs from us to you!
    Sherrill

    SvarSlett
    Svar
    1. Oooo, my best extra mum.
      THANKS! :o)
      Love you and miss you.

      Slett
  2. Tante Rød har å holde seg unna! Spent på å høre resultatet fra blodprøven! :D

    SvarSlett