Ønskemamma starter blogg

Ønskemamma starter blogg
Ønskemamma. Ønskebarn. Ønskebilde.

lørdag 6. desember 2014

Utsettelse og Ønskemamma-tv

Så har det blitt lørdag den 6.desember. I dag føler Ønskemamma seg heldig. Hun har nemlig hatt besøk av to stykk onkler. De pleier å ta seg turen fra Telemark til Bærum en gang i året, med et lite lass av tørr, fin ved. Det får jeg i gave. Sånn Ønskemamma kan holde seg varm vinteren gjennom. Så koselig altså! Er jeg ikke heldig?
Like heldig var jeg ikke i går. Da ble nemlig timen hos gynekolog Huseby avlyst. Han måtte ta kveldsvaktt på sykehuset grunnet sykdom. Så vi prøver igjen sent søndag ettermiddag. Ja, søndag ettermiddag. Stakkars mann. Han jobber visst både sent og tidlig, og både ukedag og helg. 

Så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til. Det er neimen ikke lett. Zapper rundt på tv, og slår igjen et par timer. Klokka halv seks i kveld kan du faktisk se Ønskemamma i tv-ruta på FEM. Plutselig sendes visstnok en to år gammel reprise. Fra januar 2013. Yepp, straks to år gammel....må jo le litt også. På tide å lage noen nye programmer kanskje?
Kanal FEM lørdag 6.12 kl 17:35 :
Trinny & Susannah - oppdrag Norge - Norsk livsstilserie. 
I løpet av ti uker besøker Trinny og Susannah norske byer i jakten på kandidater med stilmessige utfordringer. Det handler imidlertid om mye mer enn klær. De britiske moteguruene har en ambisjon om å plante en solid dose selvtillit i Ola og Kari Nordmann - et makeover-oppdrag de i aller høyeste grad tar alvorlig. De er ujålete, morsomme, frittalende og direkte. Med sterk motefaglig tyngde, hjertevarme og ekte engasjement får de menneskene de møter til å se og framheve sine positive sider. Trinny Woodall og Susannah Constantine har inspirert vanlige folk over store deler av verden til en mer stilfull fremtid. Nå står Norge for tur, og i Oslo finner de sine første kandidater.

Og blant de første kandidatene var jammenimeg Ønskemamma. Herrejemini altså!
Jaja, hadde absolutt bruk for det altså. Så da fikk jeg vel tåle litt "tough love"
En rødmende og rar dag, men det var faktisk morsomt. Og nye venner fikk jeg på kjøpet, for vi var ti damer som brukte hele dagen (og nesten natten også) sammen. .

Man kan si mye om disse to stylistdamene, men de er faktisk veldig hyggelige. Selv om de kan både meninger og stil som ikke helt er...tja...som jeg hadde tenkt det. Dette bildet er tatt da jeg tilfeldigvis traff dem igjen i Oslo, et par måneder etter tv-innspillingen. De hadde ikke trengt å verken huske meg eller hilse, men det ble et hjertlig gjensyn. 
Så mens jeg venter på timen hos Huseby i morgen kan jeg jo svinge innom FEM. Eller nei...det kan jeg ikke, for i kveld skal jeg møte noen venninner nede i Oslo klokka 18. Det gleder jeg meg til!  NB: Det er i høy grad pute-tv. Altså sånn man-trenger-virkelig-en-pute-å-gjemme-ansiktet-bak-når-man-rødmer-tv.

Vente, vente, vente til i morgen. 
Da krysser jeg fingre en dag til, for at det faktisk skal finnes nok egg i kurven. 

2 kommentarer:

  1. Venter en dag til, sammen med deg jeg..............Lykke til og klem Liv

    SvarSlett
  2. idn sport terbaik dan terpercaya hanya bisa anda temukan di situs winsgoal

    SvarSlett